سخن خوب بگوئیم
مدیریت. موفقیت. داستان کوتاه. شعر و...
به نام دوست که هر چه داریم از اوست

 

سخن خوب بگوئیم
 
بگوئیم: شاد و پر انرژی باشید.
نگوئیم: خسته نباشید.
بگوئیم: از اینکه وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشکرم.
نگوئیم: ببخشید که مزاحمتان شدم
بگوئیم: راست می گی؟ راستی؟
نگوئیم: دروغ نگو
بگوئیم: دوست ندارم
نگوئیم: متنفرم
بگوئیم: آسان نیست
نگوئیم: دشوار است
بگوئیم: خدا سلامت بده
نگوئیم: خدا بد نده
بگوئیم: هدیه برای شماست
نگوئیم: قابل نداره
بگوئیم: بفرمایید
نگوئیم: در خدمتم
بگوئیم: در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود
نگوئیم: گرفتارم
بگوئیم: با تجربه شده است
نگوئیم: شکست خورده
بگوئیم: قشنگ نیست
نگوئیم: زشت است
بگوئیم: انجام دادن این کار خیلی راحت نبود
نگوئیم: جانم به لب رسید تا این کار را انجام دادم
بگوئیم: خوب است
نگوئیم: بد نیست
بگوئیم: مسئله را خودم حل می کنم
نگوئیم: مسئله ربطی به تو نداره
بگوئیم: مناسب من نیست
نگوئیم: به درد من نمی خورد.
 
امیدوام با به کار بردن کلمات روحیه بخش در روابط روزمره خود سهم هرچند کوچکی در بهبود روان جامعه داشته باشیم.

 


نظرات شما عزیزان:

قذافی
ساعت20:21---24 فروردين 1390
زیاد گیر نده مهم نیته
ای کاش مشکل ما اینا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:سخن خوب گفتن,خوب سخن گفتن,چه بگوئیم,چه نگوئیم,
ارسال توسط کاظم احمدی
آخرین مطالب